چه کسی برای شهریه پول میخواد؟
 
مالیچیهای قشم
پل ارتباطی بین دوستان مالیچی(اولین دوره مدیریت مالی قشم)
درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبسایت مالیچیها خوش آمدید پل ارتباطی ghazandeh@yahoo.com هنگام ارسال ایمیل حتما در قسمت موضوع، خود را معرفی نمایید موفق باشید
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 21:4 ::  نويسنده : مالیچیهای قشم
   در مورد اینکه از قبل باید به دنبال قرض گرفتن براي پرداخت بدهی به دانشگاه باشیم  اصلا با شما موافق نيستم
به دليل اینکه اولا بعضي ها با یک تماس فايلشون باز میشه میتونن به شما کمک کنن متاسفانه من من در اينجا نمی تونم با کسی تماس بگيرم  
در ضمن2000000 تومان که پولی نیست شاید من زود قضاوت میکنم شما مثل من در انجمن بیکاران عضو رسمی نشده اید
دوستان اصلا نگران نباشید من ميتونم به همه ی شما در پرداخت شهريه کمک کنم کافیه شماره حساب خود را به آدرس زیر ارسال کنید يا اگه میتونید حضوري تشریف بیاريد
یزد-چهار راه فضای سبز  -زندان مرکزی -بند برشکستگان -سلول شماره 13(مخصوص چک برگشتی ها)  - آقای بدهکارزاده 
با تشکر   ز- رضایي    


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 367
بازدید کل : 61023
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

کد ساعت -->